דבר היו"ר 20.05.2015

דבר היו"ר והעורך לכבוד אתר האיגוד החדש

יו"ר האיגוד הישראלי למיילדות וגינקולוגיה פרופ' איתן לוננפלד, ועורך האתר, פרופ' יונה תדיר

דבר היו"ר -

לחברי/ות האיגוד שלום,
לרגל השקת האתר החדש של האיגוד הישראלי למיילדות וגינקולוגיה הרשו נא לי לצרף מספר מילות הסבר וברכה.

תחומי המיילדות, הגינקולוגיה והפריון בישראל ידועים כמתקדמים ביישום חידושים למיניהם. כך היינו בין האיגודים הרפואיים הראשונים בארץ להשיק אתר אינטרנט לפני כעשור שנים, והיינו גם הראשונים להשיק אפליקציה ייעודית לטלפונים ״חכמים״ ומחשבי כף יד לפני כ 3 שנים.  מאז הפכו כלים אלה להיות חלק בלתי נפרד מחיי היום יום, בין אם לנגישות מקסימלית של ״ניירות העמדה״, או להפצת מידע מקצועי ופרופסיונלי אחר בזמן אמת לאור ההתפתחות המהירה של טכנולוגיות המידע, ודורות חדשים של מכשירי תקשורת אלה, מצאנו לנכון לעדכן גם את גרסאות האתר והידיעון השבועי ולהתאימם לקצב הזמן.

אני מתכבד בזאת ללוות את הליך ההשקה במילות פתיחה אלה

כחלק מאותם כלים חדשים ניתן יהיה לדוגמא לא רק להפיץ את המידע בצורה טובה יותר, אלא גם לשפר את התאום והתקשורת בין פעילות וועדי המחוזות וחברות הבת. לדוגמא, בדרך זו ניתן יהיה לתאם מועדי מפגשים מדעיים של כל אותם גופים על גבי לוח כנסים אשר ירכז על גבי לוח אחד את כל תכנית המפגשים מידי חודש בחדשו, למשך כשנה קדימה. הדבר יחייב כמובן הגברת שיתוף הפעולה של כל הגורמים המעורבים. בדרך זו יהיה האתר לא רק כלי להפצת המידע, אלא גם כלי אידיאלי לתאום הפעילות בין הזרועות והתחומים השונים המאחדים את כולנו במקצוע כה מגוון ודינמי, ולהצעיד אותנו עוד ועוד קדימה כספקי שרות ציבורי כה חיוני.

 בברכה
פרופ׳ איתן לוננפלד
יו״ר האיגוד הישראלי למיילדות וגינקולוגיה

דבר העורך -

לחברי/ות האיגוד שלום,
בהמשך לדברי היו״ר, פרופ׳ לוננפלד, ברצוני להוסיף מספר מילות הדרכה והכוונה לאתר החדש.

לשמחתנו אנו זוכים לשתוף פעולה מלא מצוות MEDNET  (רשת רפואה לשעבר) אשר משקיעה משאבים רבים לעיצוב מחודש של אתר באיגוד והתאמתו לטכנולוגיות מחשבים וטלפונים מתקדמים.  אנו מודעים לכך שהציבור נחשף כיום לאלפי אתרים ואפליקציות, מה שמחייב אותנו לרכז תכנים בעלי עניין ייחודי, ונגישות קלה, על מנת שיהפכו אלה לאטרקטיביים וימצאו את מקומם בעמוד הראשון של הטלפון הנייד, כאפליקציה מועדפת.

גם הידיעון (הניוזלטר) אשר על הפצתו השבועית הקפדנו במשך שנים, ימשיך ללוות אותנו, וגם בו ניתן יהיה למצוא חידושים מרעננים.

בכניסה ראשונה לאתר תתבקשו להרשם. יהיה זה הליך מהיר וקל. כל שצריך זה לרענן את הסיסמא ואת תחומי ההתמחות.  לאחר כניסה ראשונה לא צריך יהיה להקליד עוד את הפרטים מהמכשיר בו עודכנה הסיסמא.

מעבר לעדכונים שוטפים ימשיך נושא ניירות העמדה להיות הציר המרכזי של האתר. לצידו ניתן למצוא לוח שנה שבועי / חדשי / שנתי אשר בו ירוכזו כל המפגשים המדעיים של האיגוד.  הדבר יקל על המשתמש/ת לתכנן נוכחות בכנסים המעניינים במיוחד לפי תחומי ההתמחות. כלי זה יסייע גם בידי וועדי חברות הבת והמחוזות לתכנן את המפגשים למשך שנה קדימה, תוך מניעת חפיפה בין מועדי מפגשים של חברות אחרות.  נעשה גם ככל שניתן לתעד הרצאות מעניינות באופן שיגדיל את מאגר ההרצאות הקיימות כבר באתר.

אין ספק שנושאים אלה, ודומיהם, מבדילים אתר זה מאחרים בהיותם ייחודיים לפעילותנו המקצועית, וראויים למיקום גבוה ברשימת האתרים והאפליקציות.

רעיונות נוספים יתקבלו בברכה. ניתן להעבירם ישירות אלי כעורך האתר למייל [email protected]

בברכת ״גלישה נעימה״,
פרופ׳ יונה תדיר
עורך

נושאים קשורים:  דבר היו"ר
תגובות
 
האחריות הבלעדית לתוכנן של תגובות שיפורסמו על ידי משתמשי האתר, תחול על המפרסם ועליו בלבד. על המגיבים להימנע מלכלול בתגובות תוכן פוגעני או כל תוכן אחר, שיש בו משום פגיעה או הפרת זכויות של גורם כלשהו