חדשות 03.01.2018

פרופ׳ רוני מימון נבחר לתפקיד יו״ר האיגוד הישראלי למיילדות וגינקולוגיה

פרופ׳ מימון, בוגר ביה״ס לרפואה של אוניברסיטת תל-אביב משמש כמנהל יחידת העל-קול בבי״ח אסף הרופא, וסגן הדיקאן להוראה בביה״ס לרפואה של אוניברסיטת ת״א. בשנים האחרונות שימש כיו״ר סניף ת״א והמרכז של האיגוד, וסגנו של היו״ר היוצא של האיגוד, פרופ׳ איתן לוננפלד

פרופ׳ מימון, בוגר ביה״ס לרפואה של אוניברסיטת תל-אביב (1984) משמש כמנהל יחידת העל-קול בבי״ח אסף הרופא, וסגן הדיקאן להוראה בביה״ס לרפואה של אוניברסיטת ת״א. כמו כן משמש במשך שנים רבות כרופא נשים בקהילה. השתלם בעבר במרכזים המובילים בעולם בתחום האולטרהסאונד הגינקולוגי, ביניהם King’s College בלונדון, בניהולו של קיפרוס ניקוליאדס, ב-University College בניהולו של Prof. Rodec, ובאוניברסיטת Leeds.

בשנים האחרונות שימש כיו״ר סניף ת״א והמרכז של האיגוד, וסגנו של היו״ר היוצא של האיגוד, פרופ׳ איתן לוננפלד.

כבעל נסיון רב בעבודה קלינית, אקדמית, והתנדבותית למען ציבור הרופאים זכה היום פרופ׳ מימון באמון מרבית חברי/ות האיגוד ונבחר ליו״ר הבא.

פרופ׳ מימון ימשיך את העשייה המבורכת של קודמיו, ובמיוחד של פרופ׳ איתן לוננפלד אשר קידם במהלך השנים האחרונות מגוון רחב של נושאים, ודאג לרענון מרבית ניירות העמדה כאבן יסוד בפעילות האיגוד. מפעל בו החל פרופ׳ שלמה משיח בתפקידו כיו״ר בעבר. בדברי סיכום התפקיד פירט פרופ׳ לוננפלד את עיקרי הפעילות והודה לעושים במלאכה בתחומים השונים, כמפורט בשקפים.

פרופ׳ יונה תדיר
עורך אתר האיגוד והידיעון

נושאים קשורים:  חדשות
מאמרים נוספים שיעניינו אותך
תגובות
 
האחריות הבלעדית לתוכנן של תגובות שיפורסמו על ידי משתמשי האתר, תחול על המפרסם ועליו בלבד. על המגיבים להימנע מלכלול בתגובות תוכן פוגעני או כל תוכן אחר, שיש בו משום פגיעה או הפרת זכויות של גורם כלשהו