הודעות 19.08.2018

קול קורא לגיוס חברי ועד לחוג לכאב

החוג לטיפול בכאב של איגוד רופאי המשפחה מבקש להגדיל את מספר חברי החוג בחברי ועד נוספים

בדיקת רופא (צילום: אילוסטרציה)

עמיתים יקרים,

החוג לטיפול בכאב של איגוד רופאי המשפחה קיים משנת 2013. החוג פועל, כמקובל בחוגי האיגוד ובהר"י, במתכונת של יו"ר, ועד, וועדת ביקורת.

אני, ד"ר סימוביץ ורד, משמשת כיו"ר מאז ההקמה ויחד עמי פעילים בוועד החוג: ד"ר אלון מרגלית, ד"ר אביבה אלעד, ד"ר ריטה משוב, ד"ר יוליה גורסקי, ד"ר איל בן בסט, ד"ר אלעד ויזל, ד"ר יעקב פוגלמן וד"ר ורדינה שומלה – שני האחרונים משמשים כוועדת הביקורת של החוג.

במהלך השנים מאז הקמתו פעל החוג בצורה נמרצת להעמקת מודעות, ידע ומיומנויות של כמה שיותר רופאי משפחה בתחום הטיפול בכאב, תוך צמיחה מתמדת במספר החברים שנרשמו כחברי החוג.

החוג אחראי לפעילות במסגרת של כנסים, קורסים, כתיבת קווים מנחים וניירות עמדה בשת"פ עם איגודים אחרים, השתלמויות לרופאים ופעילות מקוונת – הכל מכוון לרופאי משפחה, בפריסה ארצית, ללא קשר לשיוך קופתי כמובן.

לאור תוכניותינו להרחבת הפעילות של החוג, אנו מבקשים בימים אלו להגדיל את מספר חברי ועד החוג בחברי ועד נוספים, חדשים, מלאי מרץ והתלהבות מנושא הטיפול בכאב ברפואת המשפחה.

אנו קוראים, החל מפרסום קול קורא זה, לכל מי שמעוניין להצטרף כחבר ועד לחוג לכאב, לכתוב אלי ישירות למייל: [email protected]  או בעדיפות קטנה יותר – גם לפלאפון – 050-8803848 (בו אשמח לענות על שאלות אם יש למישהו).

מבין הפונים, חברי הועד הקיימים יבחרו חמישה חברי ועד חדשים, שיצטרפו לאלו הקיימים, וייקחו חלק בפעילות החשובה, המרתקת, המאתגרת וגם הכייפית בהמשך הפצת ידע, מיומנות ואהבת הטיפול בכאב בחולים של כולנו, מתוך הדוקטרינה הביו-פסיכוסוציאלית שמוטבעת בכולנו, בחינוך שלנו כרופאי משפחה בקהילה.

הצטרפו אלינו היום, וקחו, יחד עמנו, אחריות לשינוי גדול של המחר!

בקשות ניתן לשלוח עד ה-15/10/18. פעילות החוג המורחב תתחיל בתחילת נובמבר. לאלו מכם שרק רוצים לקחת חלק בפעילות השוטפת של החוג ולקבל עדכונים והזמנות לאירועים עתידיים - מצ"ב טופס ההרשמה לחוג לכאב.

באיחולי שנה טובה, פורייה ומאושרת לכולם,

ד"ר סימוביץ ורד,
יו"ר החוג לטיפול בכאב של איגוד רופאי המשפחה

נושאים קשורים:  הודעות
מאמרים נוספים שיעניינו אותך
תגובות
 
האחריות הבלעדית לתוכנן של תגובות שיפורסמו על ידי משתמשי האתר, תחול על המפרסם ועליו בלבד. על המגיבים להימנע מלכלול בתגובות תוכן פוגעני או כל תוכן אחר, שיש בו משום פגיעה או הפרת זכויות של גורם כלשהו