כנסים 12.01.2020

טכס הענקת תעודות הוקרה לארבעה מבכירי האיגוד

במסגרת הכנס השנתי של האיגוד הישראלי למיילדות וגינקולוגיה הוענקו תעודות הוקרה לארבעה מבכירי האיגוד: פרופ׳ אבי גולן, פרופ׳ ארנון סמואלוב, ד״ק מנחם פישר, ופרופ׳ אריה הרמן

מצורפים דברי הברכה בשם האיגוד ע״י פרופ׳ רוני מימון, יו״ר האיגוד, ופרופ׳ אייל ענתבי, מזכיר האיגוד.

פרופ' אריה הרמן
פרופ' אריה הרמן הינו בוגר ביה"ס לרפואה באוניברסיטת ת"א בהצטיינות, ומשנת 1988 הוא מומחה במיילדות וגינקולוגיה. מ-1997 ועד 2003 ניהל את יחידת העל קול המיילדותי, ובשנים 2003 עד 2019 ניהל מחלקת נשים ויולדות במרכז הרפואי אסף הרופא. משנת 1998 הוא בעל דרגת פרופ' חבר קליני בחוג למיילדות וגינקולוגיה בביה"ס לרפואה של אונ' ת"א.
פרופ' הרמן הינו בעל תואר מוסמך במנהל למערכות בריאות בביה"ס למנהל עסקים ע"ש רקנטי, אונ' תל-אביב משנת 2001. סיים לימודי משפטים בקריה האקדמית אונו, תואר LLM בהצטיינות בשנת 2015, ובשנת 2019 הוסמך לעריכת דין מטעם לשכת עורכי הדין.
פרופ' הרמן כיהן כיו"ר האיגוד הישראלי למיילדות וגינקולוגיה בשנים 2008 -2011, ותקופה זו הייתה שיא פעילותו הציבורית. הוא הנהיג את האיגוד בדרך חיובית ומתוך רצון לקדם את כל החברות של האיגוד. על כל הפעילות הציבורית הזו במסגרת האיגוד למיילדות וגינקולוגיה, במועצה המדעית ובמשרד הבריאות, חברי האיגוד הישראלי למיילדות וגינקולוגיה ממליצים בחום על פרופ' אריה הרמן לקבלת פרס הוקרה מטעם האיגוד.

פרופ' מנחם פישר
חברי האיגוד חשים זכות גדולה להיות שותפים בהענקת תעודת הוקרה מטעם האיגוד הישראלי למיילדות וגינקולוגיה לד"ר מנחם פישר - האדם, החבר והרופא – איש החזון וההגשמה – עבור תרומה משמעותית ופעילות יוצאת דופן לטובת ציבור המטופלות, חברי האיגוד, וקידום מקצועות רפואת הנשים, מיילדות ופריון בישראל.
ד"ר פישר סיים לימודי רפואה בפקולטה לרפואה ע"ש רפפורט בטכניון בשנת 1977 . סיים התמחות במיילדות וגינקולוגיה במרכז הרפואי רמב"ם ב-1983. בהמשך, עבר תת-התמחות ברפואת האם והעובר באוניברסיטת ונקובר קנדה. עם שובו ארצה ב-1986 , בחר ד"ר פישר לקשור את גורלו האישי, המשפחתי והמקצועי באצבע הגליל. פרופ' פישר נרתם לקידום רפואת הנשים בגליל. גייס רופאי נשים בכירים רבים מכל הארץ - במאמצים ובהשקעה מרובה במטרה לקדם את הידע בתחומים רבים בנושאי בריאות האישה.
ד"ר פישר ייסד את החברה לרפואת נשים בקהילה, עמד בראשה במשך שנים רבות, והביא את התחום למודעות והכרת כלל הרופאים הגינקולוגים והמועצה המדעית. ועל כל זאת מוענקת לד"ר פישר תעודת הוקרה מטעם האיגוד הישראלי למיילדות וגינקולוגיה.

פרופ' אבי גולן
כבר בשנות השמונים צבר פרופ' אבי גולן מוניטין רב כקלינאי מעולה, כמורה ומחנך רפואי וכאיש אקדמיה מהמעלה הראשונה. אבי גולן הדריך וקידם דורות רבים של חוקרים בתחומינו, היה תמיד מוכן לסייע ביעוץ וכתיבת מחקרים שהתקבלו לעיתונים הטובים ביותר והוצגו בכנסים היוקרתיים ביותר. נטייה זו המשיכה ביתר שאת כאשר כיהן כיושב החוג למיילדות וגינקולוגיה בבית הספר לרפואה של אוניברסיטת תל אביב וגם בתפקידו זה ראה חשיבות עליונה בסיוע וקידום חוקרים צעירים לתארים האקדמיים שהגיעו להם.
פרופ' אבי גולן היה מחלוצי תחום האנדוסקופיה הגינקולוגית בישראל ונבחר בצדק להיות מקים ויושב הראש הראשון של החברה לאנדוסקופיה, והיה זה שיצק ואפיין את יסודותיה של החברה, הקיימת עד היום הן ברמה הארצית והן ברמה הבינלאומית.
כאשר קיבל את ניהול את מחלקת הנשים במרכז הרפואי בוולפסון המשיך וקידם את המחלקה בכל הרמות המקצועיות והאקדמיות. לא בכדי מחלקה זו, למרות שאינה מהגדולות בישראל, נחשבת כאחת המבוקשות ביותר להתמחות בישראל. פרופ' גולן הוביל את אגף נשים ויולדות בוולפסון להישגים מרחיקי לכת. יכולתו להתמודד עם משברים, ביכולתו הניהולית ובאישיותו שתמיד הסבירה פנים. אין ספק שבזכותו ובתמיכתו הגענו למימוש פוטנציאל ולהובלה רבת איכות של רפואת הנשים בישראל.
חברי האיגוד הישראלי למיילדות וגינקולוגיה ממליצים בחום על פרופ' אבי גולן לקבלת פרס הוקרה מטעם האיגוד. יישר כח!

פרופ' ארנון סמואלוב
פעילותו המקצועית, החינוכית ואופיו הייחודי של פרופ' ארנון סמואלוב הפכו אותו לשותף לדרך לרבים מאתנו.
פרופ' ארנון סמואלוב החל את דרכו האקדמית והמקצועית בביה"ס לרפואה של האוניברסיטה העברית בירושלים, המשיך בהתמחות בנשים וילוד בבית החולים הדסה עין כרם והשתלם ברפואת האם והעובר באוניברסיטת סן אנטוניו, טקסס. משנת 1995 הנהיג את רפואת הנשים במרכז הרפואי שערי צדק, ירושלים – במגוון תפקידים – כמנהל היחידה למיילדות וסיבוכי הריון, לאחר מכן כמנהל המחלקה למיילדות, ובהמשך התמנה למנהל החטיבה לנשים ויולדות עד שנת 2018.
בנוסף כיהן כראש החברה הישראלית לרפואת האם והעובר שאת שורשיה ינק ממורו, פרופ' אליהו סדובסקי ז"ל. ארנון הנו תלמידו וממשיך דרכו, ממייסדי תחום רפואת האם והעובר במדינת ישראל. פרופ' סמואלוב כיהן כיו"ר ועדת הבחינות להתמחות במיילדות וגינקולוגיה במשך כעשור בהתמסרות ובמצוינות
האופייניות לו. בתקופת כהונתו נקבעו הסטנדרטים של העוסקים ברפואת הנשים בישראל לדורות העתיד.
פרופ' ארנון סמואלוב עבר מסלול חיים המצביע על כישוריו ותרומתו הייחודית למקצוע הרפואה בחברה הישראלית. חברי האיגוד הישראלי למיילדות וגינקולוגיה ממליצים בחום על פרופ' ארנון סמואלוב לקבלת פרס הוקרה מטעם האיגוד.

נושאים קשורים:  כנסים,  הודעות
מאמרים נוספים שיעניינו אותך
תגובות
 
האחריות הבלעדית לתוכנן של תגובות שיפורסמו על ידי משתמשי האתר, תחול על המפרסם ועליו בלבד. על המגיבים להימנע מלכלול בתגובות תוכן פוגעני או כל תוכן אחר, שיש בו משום פגיעה או הפרת זכויות של גורם כלשהו