הודעות 15.03.2020

דחיית הכינוס השנתי של החברה הישראלית לאולטרה-סאונד במיילדות וגינקולוגיה

הכנס היה אמור להיערך ב-14 במאי 2020 | תאריך חדש ייקבע בהמשך

חברי החברה לאולטרה-סאונד במיילדות וגינקולוגיה, רופאות, רופאים וטכנאיות יקרים,

לצערי, עקב התפשטות מחלת הקורונה וההנחיות החדשות מטעם משרד הבריאות אנו נאלצים לשקול את דחיית הכינוס הדו-שנתי אשר אמור היה להיערך ב-14 למאי 2020 בכפר בלום.

המועד האחרון מטעם מלון כפר בלום לביטול ללא קנס היה 15/03/2020 ונערכנו להודיע על ביטול כבר היום. מועד זה נדחה ולכן אנו יכולים לדחות בשבועיים-שלשה את תשובתנו הסופית, אם כי מרבית הסברות הן כי לא יהיה מנוס מדחייה.

דחיית הכינוס הינה מתסכלת מאד במיוחד לנוכח ההשקעה של חברי לוועד ושלי בגיבוש כנס ייחודי, מלמד ומהנה מאין כמוהו והעבודה עצמה שאתם השקעתם בשליחת 97 עבודות לשם שיפוט והצגה בכנס.

בכל מקרה של דחייה (או בכל רצון של מי מכם לקבל את כספו כבר עתה) – הכסף יוחזר דרך משרדה של אלישבע אבן-חן.

אנו בוועד נמשיך לפעול במקביל למען תכניות אחרות שהוצגו במפגש יום השישי (מאיר) ובמקרה של דחיית הכנס נשקוד על כנסים נוספים ובמה נוספת להצגת חלק מהאבסטרקטים שנשלחו.

שוב, תודה מיוחדת לחברי לוועד ד"ר ברדין, ד"ר בלוססקי, ד"ר קריידן חרץ, ד"ר שקי תמיר, ד"ר בראון וד"ר ולסקי על השעות שהשקיעו בגיבוש הכנס שנדחה. תודה גם לעזרתה של אלישבע אבן-חן על גיבוש מתכונת הכנס.

בברכת בריאות טובה
פרופ' בועז ווייס
יו"ר הוועד

נושאים קשורים:  הודעות,  כנסים
תגובות
 
האחריות הבלעדית לתוכנן של תגובות שיפורסמו על ידי משתמשי האתר, תחול על המפרסם ועליו בלבד. על המגיבים להימנע מלכלול בתגובות תוכן פוגעני או כל תוכן אחר, שיש בו משום פגיעה או הפרת זכויות של גורם כלשהו